Сервіс

Покупки на michael-schaft.com.ua повинні бути приємними та надихаючими.
Ми зібралии важливі запитання та відповіли на них.

Звязатись з нами



Замовлення та оплата

Наша Компанія пропонує ряд послуг, які враховують максимальну кількість Ваших побажань. Для зняття занепокоєння про якість товару та зняття ризику доставки товару після здійснення оплати, ми пропонуємо можливість оплати товару безпосередньо при його отриманні в поштових відділеннях або при доставці кур'єром. Таким чином, у Вас є можливість пересвідчитись особисто в якості виробу в момент його отримання та здійснити оплату вже за фактом його доставки.

Michael Schaft® пропонує безпечну оплату платіжною карткою від:
- MasterCard
- VISA
Доступні також способи оплати:
- Оплата LiqPay
- Оплата WayForPay
- Наложний платіж
- Грошовий переказ за фактом доставки
- Безготівковий переказ на п/р
- Оплата готівкою* (якщо обрана доставка кур'єром)



Доставка

Ми пропонуємо наступні способи доставки замовленого Вами товару:
- Доставка кур'єром
  • доставка кур'єром "Нова Пошта" (тарифікація пошти)
  • доставка кур'єром "Укрпошта" (тарифікація пошти)
  • доставка кур'єром Компанії (безкоштовно при вартості замовлення від 2 000 грн.)
- Доставка службами пошти
  • доставка "Укрпошта" (тарифікація пошти)
  • доставка "Нова Пошта" (тарифікація пошти, безкоштовно при вартості замовлення від 2 000 грн.)
Дізнайтеся також у наших фахівців більш докладну інформацію про наших партнерів та їхні локації для того, щоб Ви мали можливість забрати обраний виріб самостійно в торговій мережі.





Повернення та обмін

Ми сподіваємось, що Ви будете задоволені всім, що Ви замовляєте у нас, але якщо щось не так, - ми створили швидку та легку послугу повернення.
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка при поверненні товару здійснюється за рахунок покупця.

4 кроки від Michael Schaft® для обміну або повернення речей.
Вам необхідно:

1. перевірити термін повернення (з моменту покупки пройшло не більше ніж 14 днів);
2. перевірити стан речі та пересвідчитись, що на сорочці збережені та є цілісними всі бірки та етикетки, сорочка має товарний вигляд і не була в використанні;
3. заповнити Заяву на повернення* та прикласти чек про здійснення оплати;
4. відправити засобами поштової служби упаковану сорочку, заповнену Заяву на повернення та чек про здійснену покупку, зазначивши номер Вашого замовлення.

Ми будемо раді Вам допомогти здійснити обмін придбаної у нас речі у випадку необхідності зміни розміру або моделі.

Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити покупцю в обміні або поверенні товару належної якості, якщо вони відносяться до категорій товарів, зазначених у діючому Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверенню та обміну.




Найчастіші запитання

Як я можу відслідкувати своє замовлення?
Як тільки Ваше замовлення буде відправлене, Ви отримаєте підтвердження доставки з ідентифікатором відстеження, кодом моделі та вартістю замовлення. Якщо Ви не отримали підтвердження, зв'яжіться з нами, зазначивши номер Вашого замовлення, і ми будемо раді Вам допомогти.

Як я можу повернути товар?
Ми сподіваємось, що Ви будете задоволені всім, що Ви замовляєте у нас, але якщо щось не так, - ми створили швидку та легку послугу повернення та обміну товарів, придбаних у нас.

Ви можете повернути будь-який товар, придбаний на http://michael-schaft.com.ua, протягом 14 днів з дати оформлення покупки. Вам лише необхідно виконати 4 кроки, описані у розділі «Поверення та обмін» та пересвідчитись, що Ви заповнили документи про поверення. Це заощадить Ваш час в процесі повернення і допоможе нам з'ясувати, що ми можемо покращити у своїх послугах.

Чи можу я внести зміни в своє замовлення або відмінити замовлення?
Після того, як Ви здійснили замовлення, Ви можете відмінити або змінити його. Якщо Ви бажаєте змінити будь-які товари, - Ви можете просто додати необхідні речі та видалити ті, які Ви не бажаєте придбавати.

Ви також маєте можливість видалити сформоване замовлення та розмістити нове. Після цього Вам прийде повідомлення про нове замовлення. Наші менеджери також обов'язково зателефонують Вам та допоможуть з вибором.